احتمال عرضه خودروی اپل در سال ۲۰۲۵ قوت گرفت


چند روز پیش بلومبرگ گزارشی مبنی بر احتمال عرضه یک خودروی الکتریکی و خودروهای اپل به نام «اپل کار» در سال 2025 اعلام کرد، حالا بانک سرمایه گذاری Wedbush نیز همین ادعا را مطرح کرده است و اپل از شراکت استراتژیک این خودرو در سال 2022 خبر داده است.

در یادداشتی جدید، دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush، گزارش بلومبرگ را تایید کرد، اگرچه او هنوز کاملاً مطمئن نیست که اپل در آن سال از خودروی خود به طور مستقل رونمایی کند. به گفته ایو، کوپرتینویی ها 60 تا 65 درصد احتمال دارد این کار را انجام دهند.

ایوز به چالش های این پروژه اشاره می کند:

“در طول هفت سال گذشته، جاه طلبی های اپل برای ورود به دنیای خودرو به چالش کشیده شده است.” پروژه تایتان بسیار کوچکتر از اهداف اصلی خود شده است و اکنون برای معرفی در سال 2025 در کانون توجه قرار گرفته است.

به گفته Eves، اپل در سال 2022 شراکت استراتژیک خود را در دنیای خودروهای الکتریکی اعلام خواهد کرد، زیرا این اولین قدم برای ورود به بازار است:

ما فکر می‌کنیم برای ورود اپل به بازار خودروهای الکتریکی شریکی خواهیم داشت و خود اپل تولید خودرو یا کارخانه‌های مرتبط را آغاز نخواهد کرد زیرا ریسک‌های اقتصادی و استراتژیک خود را دارد.

آیس همچنین پیش بینی ارزش سهام اپل را ارائه کرد. به گفته این تحلیلگر، ارزش سهام اپل در سال آینده به 185 دلار خواهد رسید که شامل 16 برابر درآمد بخش خدمات و 7 برابر تجارت سخت افزار کوپرتینویی است که به ترتیب ارزش 1.3 و 2.1 تریلیون دلار را تجربه می کند. کرد.

در حال حاضر، انتشار گزارش عرضه خودروهای الکتریکی اپل در سال 2025، رکورد سهام اپل را شکسته و به ارزش آن به بالای 160 دلار رسیده است. کوپرتینویی ها اکنون با پشت سر گذاشتن مایکروسافت، باارزش ترین شرکت جهان هستند.