تضمین ارزان‌ترین قیمت بیمه شخص ثالث پژو 405 در بیمه دات کام


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و سردبیران مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

زیرا اکثر خودروهای موجود در کشور از خانواده پژو 405 هستند. اما در بین این خانواده پژو 405 50 درصد سهم دارد. بیش از 127000 تصادف پژو 405 در هر سال که در آن بیش از 3000 نفر جان خود را از دست می دهند و بیش از 300000 نفر مجروح می شوند، به هیچ وجه تعداد کمی نیست. جاده نامناسب، خودروهای ناایمن و بدنه ضعیف خودرو و همچنین بی احتیاطی و خواب آلودگی رانندگان از عوامل مهم در افزایش تصادف این مدل خودرو است. البته این آمار می تواند هر کسی را نگران و ناراحت کند. اما بیشتر از همه، راننده مقصر نگران خواهد بود. این به دلیل نحوه جبران خسارات مالی و جانی به شخص ثالث است. به خصوص اگر حادثه منجر به از کار افتادگی یا فوت شخص ثالث شود. بیمه شخص ثالث خسارات مالی و جانی را پوشش می دهد. با مقایسه شرایط و قیمت تمامی شرکت های بیمه به راحتی می توانید ارزان ترین شرکت بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو 405 را انتخاب کنید. اما این کار سخت چگونه ممکن است؟ یکی از اولین استارتاپ های این شورتک در ایران «بیمه دات کام» است که توانسته پیچیدگی و کاغذبازی صنعت بیمه را از قالب سنتی به فرآیند الکترونیکی منتقل کند و کار متقاضیان بیمه خودرو را آسان کند. اما همه چیز به سادگی فرآیند نیست و در ایران بیشتر اوقات قیمت حرف اول را می زند و در موفقیت یک استارتاپ نقش اساسی دارد. بیمه گر کمترین پوشش مالی را دارد. این خسارات با بیمه شخص ثالث پژو 405 قابل جبران است.

بیمه شخص ثالث پژو 405 چیست؟

بیمه شخص ثالث پژو 405 مانند بیمه شخص ثالث سایر وسایل نقلیه خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را پوشش می دهد. این بیمه نامه اجباری است و تمامی دارندگان خودروهای 405 باید آن را داشته باشند. بیمه گر که خودروی 405 دارد می تواند با پرداخت حق بیمه خسارات ناشی از تصادفات را جبران کند. شخص ثالث همان کسی است که باخت. این شخص می تواند برای راننده یا سرنشینان خودروی جلویی و همچنین سرنشینان خودروی راننده مقصر باشد. بیمه گر شرکتی است که متعهد به پوشش خسارات مندرج در بیمه نامه می باشد.

به طور کلی بیمه شخص ثالث انواع خودروها از جمله پژو 405 را پوشش می دهد:

خسارات مالی: خسارات وارده به اموال اشخاص ثالث مانند حوادث و خسارت وارده به اشخاص ثالث. این خسارات شامل ضرر مادی شخص ثالثی است که وسیله نقلیه بیمه شده را در اختیار دارد.

صدمات بدنی: تلفات جانی به اشخاص ثالث اعم از فوت، از کارافتادگی و هزینه های درمانی ناشی از حادثه با موضوع بیمه. موارد جسمانی مانند شکستگی، ناتوانی و از کارافتادگی جزئی یا کلی – موقت یا دائم – مجازات اعدام و هزینه درمان اشخاص ثالث در اثر حوادث تحت پوشش بیمه شخص ثالث.

به همه رانندگان توصیه می کنیم که ارزان ترین بیمه شخص ثالث را به عنوان بیمه اجباری خریداری کنند. در غیر این صورت پلیس خودرو بدون این بیمه خودرو را توقیف و به پارکینگ پلیس می فرستد. ضمناً در صورت بروز حادثه، راننده خسارت وارده را پرداخت می کند و بیمه هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارات مالی و جانی نمی پذیرد.

قیمت بیمه شخص ثالث پژو 405

بیمه مرکزی هر ساله قیمت پایه بیمه نامه شخص ثالث را بر اساس نرخ باج و تعداد سیلندر خودرو اعلام می کند. اما عوامل مختلفی بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو 405 تاثیر می گذارد که این اجزا شامل موارد زیر است:

  • خودروهای 405 در مصارف مختلف نسبت به خودروهای دیگر از جمله تاکسی و دولتی استفاده می شود. خودروهای 405 با تاکسی چون نرخ تصادف از خودروهای دیگر بیشتر است، بنابراین صاحب 405 باید حق بیمه بیشتری بپردازد. در اکثر اخبار تصادفات روزانه حداقل یک مورد مربوط به تاکسی وجود دارد که متاسفانه منجر به فوت سرنشینان و خود تاکسی شده است.
  • تعداد سیلندر 405 نیز از دیگر عواملی است که بر قیمت بیمه شخص ثالث تاثیرگذار خواهد بود.
  • تخفیف بدون خسارت: در صورتی که خسارت خودرو 405 در مدت اعتبار بیمه نامه ثبت نشده باشد، صاحب آن می تواند در هنگام تمدید از تخفیف برخوردار شود. نرخ تخفیف 5% در سال است. در صورت عدم استفاده از امسال تخفیف هر سال افزایش می یابد. حداکثر درصد تخفیف در سال چهاردهم تمدید بیمه 70 درصد می باشد. در صورت استفاده از بیمه برای پرداخت خسارت، تخفیف به تدریج کاهش می یابد.
  • سقف تعهد مالی: حداقل پوشش مالی در سال 1400 معادل 16 میلیون و حداکثر معادل 320 میلیون تومان است. حداکثر پوشش مالی شرکت های بیمه متفاوت است. بیمه گر می تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش مالی بیشتری دریافت کند.
  • جریمه تاخیر: در صورت عدم تمدید به موقع بیمه نامه شخص ثالث پژو 405 جریمه دیرکرد باید پرداخت شود. این جریمه به صورت روزانه محاسبه خواهد شد.

برای جلوگیری از جریمه دیرکرد می توانید ارزان ترین بیمه نامه شخص ثالث پژو 405 خود را از لینک زیر به صورت آنلاین خریداری و تمدید کنید:

https://bimeh.com/thirdparty/peugeot405

نحوه خرید بیمه شخص ثالث پژو 405 از سایت بیمه دات کام چگونه است؟

بیمه اقساطی به دلیل قیمت بالای بیمه و البته پایین بودن قدرت خرید مشتریان طرفداران زیادی دارد. خرید اقساطی به شما این امکان را می دهد که بیمه نامه خود را با پیش پرداخت اندک خریداری کنید و در صورت عدم امکان پرداخت نقدی حق بیمه خود، مابقی را در چند قسط پرداخت کنید. از طریق سایت bimeh.com می توانید بیمه شخص ثالث خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

استعلام، مقایسه و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث پژو 405 از بیمه دات کام

چنانچه رانندگان پژو 405 به هر دلیلی مشغله دارند و به دفاتر کارگزاری دسترسی ندارند، نمی توانند به صورت حضوری نسبت به تمدید بیمه نامه شخص ثالث خود اقدام کنند، می توانند از سامانه بیمه دات کام اقدام کنند.

شما می توانید بیمه شخص ثالث آنلاین در ایران، آسیا، پاسارگاد، سامان و سایر شرکت های بیمه را از طریق بیمه دات کام مقایسه و خرید کنید. فقط مشخصات خودرو از قبیل مدل، سال ساخت، تعداد سال تخفیف، تاریخ انقضای بیمه نامه قبلی را وارد کنید تا بتوانید به راحتی تمامی شرکت های بیمه را از نظر قیمت، توان مالی و … مقایسه کنید و بهترین سوم را خریداری کنید. بیمه مهمانی پژو 405 و با ارسال رایگان درب منزل. تضمین بهترین قیمت این امکان را به مشتریان بیمه دات کام می دهد که در صورت مشاهده قیمتی ارزانتر از نرخ پیشنهادی، با معرفی مکانی که این قیمت را به مشتریان خود (سایت اینترنتی یا فروشگاه فیزیکی) ارائه می دهد، تفاوت نرخ پرداختی خود و قیمت اعتراض خود را از دریافت دریافت کنند. بیمه دات کام.

ضمنا با ثبت تاریخ انقضای بیمه نامه در سایت https://bimeh.com/ دیگر مشمول جریمه دیرکرد نخواهید بود. برای مشاوره خرید بهترین بیمه نامه شخص ثالث پژو 405 می توانید با شماره 0214372 تماس بگیرید.

اطلاعات تماس Bimeh.com:

نشانی:

تهران، سعادت آباد، میدان مقدم تهرانی (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک 17، طبقه 6، واحد 6
کد پستی: 1998653740

شماره های تماس: 4372-021

ایمیل: info@bimeh.com