8 اصل ست کردن لباس برای مهمانی


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

خانم ها و آقایان، آیا شما هم وقتی به مهمانی می روید آشفته می شوید؟ این کاملا طبیعی است. افراد زیادی هستند که علاقه چندانی به دنیای مد ندارند یا به خوبی نمی دانند کدام لباس برای اندام آنها بهتر است. اصول مختلف بی‌شماری برای ست کردن لباس‌های مهمانی برای زنان و مردان وجود دارد. به طور خلاصه برخی از این اصول مورد بررسی قرار می گیرد.

چند نکته در مورد پیراهن های راه راه

راه راه های افقی اغلب شما را پهن تر نشان می دهند. اگر می‌خواهید اندکی باریک‌تر از آنچه هست به نظر برسد، سعی کنید نمونه‌هایی از پیراهن‌هایی با خطوط افقی بپوشید. هم خانم ها و هم آقایان می توانند با رعایت یک اصل از این مدل ها استفاده کنند. از طرف دیگر، اگر می خواهید کمی لاغرتر به نظر برسید، از خطوط عمودی استفاده کنید. نکته مهم در مورد پیراهن راه راه ترکیب زیبای آن با طلایی است. خانم ها می توانند از مدل سرویس طلایی خوب یا ارزان با پیراهن راه راه مشکی و سفید استفاده کنند. انواع مدل های طلا به خصوص مدل های ایتالیایی به دلیل درخشش شما را در مرکز توجه قرار می دهند. آقایان نیز می توانند از انگشتر طلا استفاده کنند.

پیراهن های یقه گرد زنانه

این مدل ها خاص هستند و همه از آن ها استفاده نمی کنند، دلیل خاص بودن پیراهن هایی که به دور یقه بسته می شوند این است که با اندام برخی خانم ها همخوانی ندارد. کسانی که می توانند از مدل های یقه پشتی که سایز سینه آنها بین 70 تا 80 است استفاده کنند، سینه های بزرگتر باعث گردن درد شما می شود و از طرفی زیبایی لباس در اندام شما دیده نمی شود. جواهرات مناسب برای این سبک می تواند طلا یا سنگ های قیمتی باشد. طلایی که انتخاب می کنید باید طلای سفید یا طلای زرد 18 عیار باشد. دلیل آن این است که از طلای 24 عیار بیشتر در تهیه شمش استفاده می شود. یک جفت پاشنه رزگلد بپوشید و پیراهن خود را به همین رنگ انتخاب کنید.

کت و شلوار برای مردان

کت و شلوار مردانه مدل های مختلفی دارد اما نکته اینجاست که اکثر آقایان از یک مدل خاص استفاده می کنند. کت و شلوار ساده با دو دکمه بیشترین استفاده را در بین انواع مدل ها دارد. طراحی کت و شلوارهای خاص در انحصار برخی برندهای معتبر است و مدل هایی با یقه های خاص و کار شده چیزی نیست که در هر بوتیک لباس مردانه ببینیم. اما کت و شلوارهای شش دکمه که جزو کلاسیک ترین مدل ها هستند برای مهمانی مناسب خواهند بود. جلیقه، کراوات، پیراهن سفید و کت و شلوار چهارخانه با ترکیب رنگ قهوه ای مشکی یک استایل عالی و جذاب برای مردان خوش پوش است. یک بند ساعت فلزی جذاب تهیه کنید. کفش های چرمی خود را واکس بزنید و آماده هستید.

شما باید سبک خود را بشناسید

نوع بدن خود را به صورت آنلاین جستجو کنید تا مدل های مناسب خود را پیدا کنید. وقتی به بدن خود در آینه نگاه می کنید، در مورد آنچه می بینید با خود صادق باشید. به عنوان مثال، اگر شانه‌های باریک و باسن پهن‌تری دارید، باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که نقص بالاتنه را اصلاح کند. پس آنلاین جستجو کنید. به دنبال لباسی باشید که به شما کمک کند بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید.

اندازه های صحیح را بیاموزید تا لباس شما اندازه مناسبی برای مهمانی داشته باشد

اندازه‌گیری‌های خود را بشناسید چه در حال خرید خارج از قفسه یا سفارشی باشید، بهتر است نسبت‌های دقیق خود را در نظر داشته باشید. از یک متر استفاده کنید و اعداد دقیق را یادداشت کنید. با اندازه گیری های دقیق می توانید به راحتی لباس هایی بپوشید که کاملاً متناسب با اندام شما باشد. در اینجا اندازه گیری هایی وجود دارد که باید انجام دهید:

  1. کمر (نازک ترین قسمت)
  2. دور کمر
  3. دور سینه
  4. دور باز
  5. دور مچ دست
  6. دور سینه ( برجسته ترین قسمت باسن)
  7. قد فاق (مستقیم روی صندلی بنشینید و از کمر تا صندلی یعنی جایی که می نشینید اندازه بگیرید)
  8. قد کامل (کنار دیوار بایستید و از کسی بخواهید قد شما را با متر اندازه گیری کند

برای مهمانی لباس مناسب آن مهمانی بپوشید

مطمئن شوید که لباس هایتان مناسب است. تناسب اندام مهمترین بخش انتخاب یک لباس خوب است. به طور کلی لباسی که برای مهمانی می پوشید باید با محیط آن مهمانی همخوانی داشته باشد. راحتی لباس یکی دیگر از موارد مهم در آن است. لباس مناسب باید راحت باشد و مانع حرکات شما نشود و همچنین نباید گشاد و شلخته به نظر برسد.

تن رنگی مناسب برای تولد

برای خانم های جوان، استفاده از رنگ های شاد برای مهمانی های کوچک مانند تولد یا سالگرد زیباست. به عنوان مثال زرد، سبز، صورتی (تمام سایه های صورتی)، آبی و قرمز رنگ های جذابی هستند که با ترکیب مناسب و متعادل سازی رنگ ها با استفاده از رنگ های دیگر مانند سفید و کرم زیبا می شوند.

برای خانم های جوانی که بین 20 تا 30 سال سن دارند، رنگ هایی مانند خاکی، صدفی، صورتی ملایم، انواع رنگ های کرم و صورتی زیبا هستند.

خانم های مسن می توانند از طلایی، قهوه ای، مشکی و سرمه ای استفاده کنند.

تناژ مناسب برای مجالس مجلل و مجالس عروسی

برای رفتن به عروسی باید یک لباس رسمی تهیه کنید. لباس های بیش از حد باز برای چنین جشن هایی مناسب نیستند. رنگ های ملایم مانند خاکستری و صورتی رنگ های مد روز برای یک مهمانی بزرگ هستند. رنگ مشکی همیشه جایگاه ویژه خود را دارد و مورد توجه بسیاری از زنان و مردان است. از اکسسوری های طلایی و کفش مناسب استفاده کنید تا در مراسم، پاهایتان درد نکند. تا حد امکان ساده و شیک باشید. کافی است.

لباسی بخرید که به نظر شما عالی باشد. اگر الان لباسی برایتان جالب به نظر می رسد اما حالا به استایل یا وزن شما نمی خورد اما فکر می کنید در ماه های آینده این لباس سایز یا متناسب خواهد بود، هرگز آن را نخرید و هنگام خرید لباس انتخاب لازم را داشته باشید. با توجه به استایل بدن شما در حال حاضر خرید چنین لباس هایی ایده خوبی نیست. برای سبک فعلی خود خرید کنید، نه آن چیزی که فکر می کنید تبدیل خواهید شد.