افزودن جایگاه‌های تبلیغاتی جدید به اپ استور


اپل در حال برنامه ریزی برای نمایش تبلیغات در تب است امروز App Store و صفحه ویژه برای هر برنامه است. این دو جایگاه تبلیغاتی جدید به اپ استور اپل اضافه می‌شوند، در حالی که این شرکت قبلاً تبلیغات را در برگه جستجو و در میان نتایج جستجو نشان می‌داد.

تبلیغات در برگه Today شبیه کارت های بزرگی هستند که توسط محتوای دیگر در این برگه استفاده می شود، اما در زیر نام برنامه های تبلیغ شده، یک کادر آبی کوچک می بینید که می گوید: آگهی در داخل ذکر شده است. تبلیغات داخل هر صفحه از برنامه نیز در قسمت زیر عنوان قرار دارد شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید قرار داده شده است که نمونه هایی مشابه هر برنامه را نشان می دهد.

تبلیغات صفحه برنامه درست مانند تبلیغات جستجوی اپ استور، با رنگ آبی آنها مشخص شده اند که متفاوت از سایر پیشنهادات هستند. به گفته 9to5Mac، کسانی که این اسلات های تبلیغاتی را خریداری می کنند، نمی توانند برنامه های خاصی را هدف قرار دهند، اما تبلیغات مربوط به برنامه ای است که کاربر بازدید کرده است.

اپ استور

تبلیغات اپ استور حریم خصوصی را نقض نمی کند

اپل در بیانیه ای اعلام کرد: «تبلیغات جستجو به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تجارت خود را توسعه دهند. این پوزیشن های تبلیغاتی جدید مانند بقیه پوزیشن های ما اصول خاصی دارند. این تبلیغات فقط حاوی محتوایی از صفحات محصول تایید شده در اپ استور هستند و از همان استانداردهای حریم خصوصی سختگیرانه قبلی پیروی می کنند.” به زودی آنها شروع به نمایش این تبلیغات می کنند.

اپل برای اولین بار در سال 2016 شروع به نمایش تبلیغات در نتایج جستجوی App Store کرد. در سپتامبر سال گذشته، این شرکت از کاربران اجازه خواست تا تبلیغات سفارشی شده را به آنها نشان دهند. این اسلات های تبلیغاتی جدید نشان دهنده تلاش اپل برای کشف راه های جدید برای کسب درآمد از فروشگاه App است. این شرکت در تلاش است تجارت خدمات خود را گسترش دهد و به همین دلیل احتمالاً تمرکز بیشتری روی تبلیغات خواهد داشت.