MVM X55 PRO ؛کراس اووری جذاب با هندلینگ ضعیف


نصب و راه اندازی موتورهای قدرتمند در خودروهای سبک و جمع و جور معمولا ایده جذابی به نظر می رسد و مدل X55 PRO نیز مورد توجه مدیران خودرو قرار می گیرد. موتور و گیربکس مشترک با آریزو 5 آریزو 6 و تیگو 7 با چنین فلسفه ای شکل گرفت اما متاسفانه سیستم تعلیق ضعیف و تنظیم بسیار نرم آن این هندلینگ را ساخته است هندلینگ این ماشین هنگام عبور از پیچ ها نباید چندان جالب باشد.

X55 Pro

با توجه به ابعاد فشرده و وزن 1.4 تن، X55 Pro این یک کراس اوور کوچک است که بزرگتر از X22 Pro (که در واقع یک کراس اوور هاچ بک است) است و می تواند در هایما S5، چانگان CS35 و حتی پژو 2008 و نیسان جوک طبقه بندی شود.

X55 Pro

مشخصات فنی X55 Pro

230 نیوتن متر گشتاور و 156 اسب بخار که از یک موتور 1.5 لیتری توربو به دست می آید، موضوع دیگری است که این خودرو را از رقبای خود متمایز می کند، زیرا برخی از رقبای آن مجهز به موتور تنفس طبیعی هستند و می توانند از نظر قدرت و عملکرد موتور با این مدل رقابت کنند. ندارد. مدیران خودرو مصرف سوخت 7.1 لیتر در هر 100 است کیلومتر بیان کرده است که البته رقم رویایی به نظر می رسد در دنیای واقعی اتفاق می افتد.

X55 Pro

گیربکس 9 سرعته اتوماتیک CVT در نسخه پرو جایگزین گیربکس دوکلاچه پر حاشیه در مدل قبلی شده است. بنابراین اکنون X55 Pro دقیقاً دارای موتور و گیربکس مشابه تیگو پرو است و مانند یک خودروی چابک به نظر می رسد که می تواند در 10.5 تا 11 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد که در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار، عدد قابل قبولی است. بازار. بودن.

خانواده محصولات مدیران خودرو

البته از نظر فنی، اوضاع چندان خوب پیش نمی رود، زیرا در اکسل عقب، سیستم تعلیق چند لینک Tiglo 7 Pro جای خود را به اکسل محکم و سیستم تعلیق یکپارچه داده ها بر اساس مدیریت این مدل است تاثیر منفی قابل توجه دنبال کرد.

X55 Pro

ویژگی ها و امکانات MVM X55 Pro

کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، شارژ بی سیم تلفن همراه، سنسور عقب، اتولایت، ایربگ، گیربکس، گیربکس الکترونیکی، ساعت هوشمند، دوربین 360 درجه و آینه بغل برقی می توانند از گزینه های اصلی X55 Pro باشند.

X55 Pro

X55 Pro نسبت به مدل معمولی تغییر می کند

همانطور که قبلاً بارها اشاره کردیم، تفاوت اصلی است X55 Pro در مقایسه با X55 در ظاهر. در قسمت خارجی طراحی سپر جلو و عقب و شیشه جلو باز تم رنگ قرمز به بدنه اضافه شده و شاهد استفاده از رینگ های مختلف با تم قرمز هستیم.

اگر از داخل خودرو شروع کنیم، اولین تفاوتی که نسبت به X55 به چشم می خورد، داشبورد آن است که با نسخه قبلی که اکنون مشابه تیگو 7 است، کاملا متفاوت است و با وجود صفحه نمایش های بزرگ، کاملاً به نظر می رسد. مدرن و جذاب

X55 Pro

صفحه نمایش بزرگتر از نسخه قبلی (7.5 اینچ) است و در زیر آن دریچه های کشیده ای وجود دارد که هر دو به هم متصل هستند و به وضوح قابل مشاهده هستند. تغییر کلی داشبورد، نماها و شکل ظاهری صندلی از دیگر تفاوت های داخلی این خودرو است.

X55 Pro

جایی که ترکیب مشکی یکدست با برش خطی قرمز بار دیگر تصویری از نمای بیرونی خودرو را تداعی می کند.

رینگ های جدید، جلوپنجره بسیار متفاوت با نسخه قبلی و سپر جلوی جذاب تر را می توان تفاوت ظاهری با نسخه قبلی دانست.

X55 Pro

قیمت X55 Pro

قیمت X55 Pro هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما بر اساس شایعات به نظر می رسد با رقمی در حدود 900 میلیون تومان روبرو باشیم. این رقم نسبت به نسخه قبلی بیشتر است اما اختلاف بیش از صد میلیونی را نسبت به تیگو 7 معمولی و نزدیک به 300 میلیون را نسبت به تیگو 7 پرو نشان می دهد.

X55 Pro

بنابراین می توان گفت با عرضه این مدل، مدیران خودرو می خواهند محدوده قیمتی 700 تا 1 میلیاردی را در سری محصولات کراس اوور خود پر کنند، اما در بازار انبوه خودروهای کارکرده از تیوولی گرفته تا مدل های کارکرده تیگو 7 و جک S5 و … را می توان با چنین ارقامی خریداری کرد و انتخاب X55 Pro می تواند کمی تامل برانگیز باشد.